خبر خوش برای معلولان | واریز مبلغی توسط سازمان بهزیستی

در آستانه عید سعید فطر، سازمان بهزیستی کشور مبالغی را تحت عنوان کاهش فقر مطلق به حساب معلولان تحت پوشش این نهاد واریز کرد.
خبر خوش برای معلولان | واریز مبلغی توسط سازمان بهزیستی
کد خبر : ۱۸۰۹۹

رقم واریز اشاره شده برای یک نفره ۲۷۳ هزار تومان، دو نفره ۳۹۰ هزار تومان، سه نفره ۵۴۶ هزار تومان، چهار نفره ۷۰۲ و پنج نفره ۸۵۸ هزار تومان واریز شده است.

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
تسنیم
مجله زندگی
ارسال نظر
نظرات بینندگان
دانشجوی دکتری تخصصی معلول جسمی حرکتی
ارسالی در
آقای قادری
شما خودتان را جای من بگذارید که وقتی می خواستی دکتری ازاد با هزینه بالا شرکت کنید وعده پرداخت شهریه را با تو بدهند و بعد از پنج ترم از مهر ۹۹ تا اخر بهمن ۱۴۰۱ که شهریه ات بالغ بر ۹۶ میلیون تومان شده فقط یک ترم به تو بدهند و تو را از اداره شهرستان و استان و کشور سرگردان کنند واقعا چه پیامی به رییس بهزیستی کشور که هنگام گرفتن حکم انتصاب ان را بر سر گذاشت ارسال می کنید .
ان هم کسی که مدعی پرداخت شهریه دانشجویان جامعه هدف است ایا من معلول جسمی حرکتی در جامعه هدف شما نیستم یا خدا مرا شفا داده است که خودم خبر ندارم ! لطفا موضوع را رسیدگی کنید اسم و کدملیم را مسیول دفتر معاونت توسعه منابع تلفنی تحویل دادم بودجه ای کا از بالای من گرفتید چه کردید ؟!!! برای چه حق مان را نمی دهید ! پاسخ تان چیست ؟؟؟؟
ناشناس
ارسالی در
بقیه دیگه آدم نیستن فقط معلولا
میلاد
ارسالی در
کاش بهزیستی خودش وسایل بهداشتی رو توزیع میکرد .راستی چرا هیچ کالایی توزیع نمکنه
ناشناس
ارسالی در
خیلی ول خرجی کردین ۲۷۰ هزارتومن برای یک معلول با این همه پول چکارکنه خیلی زیاده تا آخر عمر بخوره تموم نمیشه
زهرا
ارسالی در
سال نو عیدی را دیر واریز کردیم حالت یک ماه از سال جدید می‌گذرد هنوز مستمری مدد جویان را نمی توانند برداشت کنند سال جدید را به کام مدد جویان تلخ شد شما اگرجای ما بودین چکار میکردین لطفا فکری به حال ما کنید